Wymiana i reklamacje w zamkniętych sklepach po 06.11

Wymiana produktów w okresie pandemii koronawirusa

Kupiłeś produkt po 17.10 i chcesz go wymienić?
Będzie możliwość dokonania wymiany w naszych sklepach stacjonarnych, jak tylko ponownie je otworzymy, w terminie 7 dni roboczych od daty otwarcia wybranego sklepu, w którym został dokonany zakup.

Reklamacje w okresie pandemii koronawirusa


Będzie możliwość reklamacji towaru w naszych sklepach stacjonarnych, jak tylko ponownie je otworzymy.

Co w przypadku gdy w okresie kwarantanny minął termin składania reklamacji?
Nie ma problemu, w takim przypadku każdy ma jeszcze możliwość reklamacji, przy zachowaniu terminu 7 dni roboczych od daty otwarcia wybranego sklepu, w którym dokonał zakupu.

Masz pytania? Zadzwoń do nas

Kontakt telefoniczny możliwy jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00 pod numerem 798-716-716.